בית שמש • אבוטבול: "נפתלי ויאיר, תפסיקו להתערב לנו"

    גואל ועקנין No Comments on בית שמש • אבוטבול: "נפתלי ויאיר, תפסיקו להתערב לנו"
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסיבת עיתונאים שערך הבוקר המתמודד לראשות העיר בית שמש משה אבוטבול, תחת הכותרת 'מפיתוח לטיפוח', הציג זה האחרון אחדות מרשימה של כל הכוחות החרדיים בעיר. בכינוס השתתפו כל נציגי יהדות התורה וש"ס. ובהם ישעיהו ארנרייך, שמואל גרינברג ומשה מונטג,  מושה פרוש, וכן כל רשימת ש"ס.

    במסיבת העיתונאים הציג אבוטבול את תוכניתו לקדנציה השנייה, שבבסיסה המשך פיתוח העיר תוך שימת דגש על יופי וחזות חיצונית.

    בהתייחסו לפעילותו במהלך הקדנציה האחרונה ציין משה אבוטבול מספר נקודות חוזק של פעילות העירייה שברשותו. לדבריו, שופרו התשתיות בסיוע מול משרד השיכון כשעל כל דירה שנבנית העירייה מקבלת 10 אלף ש"ח לשיפוץ באזורי בית שמש הוותיקה. כמו כן הוקמו קניונים ומרכזי מסחר חדשים, והעובר ביה"ס לשוטרים לבית שמש, דבר שמביא ויביא אלפי שוטרים להתגורר בעיר, על המשמעות הכספית הנאה שבכך.

    הישגים נוספים שמנה אבוטבול הוא שיפוץ הכניסה לעיר כאשר לחץ התחבורה בכניסה לעיר ירד באופן משמעותי. כמו כן פתיחת כביש 10 שסייע לפתרון מצוקת התחבורה בעיר.
    במישור מול האזרחים ציין אבוטבול כי נפתחו 250 בתי עסק חדשים באזור התעשייה בעיר, הוקמו כ-30  גני משחקים לרווחת התושבים. כמו כן הוקם תאגיד המים שמתפקד לטובת תושבי העיר הן בשירות והן שיפור התשתיות, וגם הופעל פרויקט שיקום שכונות ביחד עם משרד השיכון.
    אבוטבול גם סיפר על למעלה מ150 כיתות שהוקמו, תוך שהוא מבטיח  להקים עוד כיתות עד שהקראוונים ייעלמו לגמרי מהנוף. לסיום התייחס לכך שבימים אלו הרחובות הרצל ובן צבי עוברים ריבוד כבישים מחדש.

    בהתייחסו למירוץ הבחירות קרא אבוטבול לאלי כהן להימנע מהכפשות ומטבלאות שקריות. "כל הכפשה אישית תחזור כבומרנג" הזהיר. "אני מקבל מסרים מכל גווני הקשת שכואבים את הדרת הנשים שנעשתה בעליזה בלוך ואני קורא לה להצטרף אלי" המשיך אבוטבול.

     

    אבוטבול קרא גם למאיר בלאיש להצטרף אליו בגלל "הכרת הטוב שצריכה להיות לך כלפיי על מה שסייעתי לך ולאנשיך בכל התחומים". כן קרא גם לאנשי הציונות הדתית להצטרף אליו למרות הקושי שבדבר. "מי שמצטרף מוקדם רק מרוויח מזה" רמז המתמודד.

    על רקע הלחשושים על הדחתו מהמירוץ אמר אבוטבול: "אינני עוסק רק בפוליטיקה ובטח שלא בפוליטיקה קטנה. אני מועמדה של תנועת ש"ס והתנועה מלוכדת סביב המועמדות שלי. נבחרה רשימה טובה שתעשה רק טוב לתושבי העיר וכל הציבור הספרדי מאוחד סביב הרשימה הזו. אני בטוח שגם יהדות התורה מאחורי ולא הייתי הולך למהלך אם לא הייתי בטוח בזה".

    גואל ועקנין מספר על מסיבת העיתונאים בתוכנית מה חדש – יומן הצהריים עם בצלאל קאהן

    בית שמש אבוטבול (3)

    בית שמש אבוטבול (4)

    בית שמש הפגנה

    מפגין נגד אבוטבול



    0 תגובות